Urząd Miejski Gminy Kłecko, znajduje się przy ul. Dworcowej 14 w Kłecku.
Urząd Miejski Gminy Kłecko, to miejsce w którym pracuje Burmistrz i urzędnicy.
Burmistrz jest kierownikiem urzędu. Burmistrzem Gminy Kłecko jest Adam Serwatka.
Burmistrzowi w pracy pomagają Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy oraz Kierownicy poszczególnych referatów wraz w z pracownikami.
Do budynku prowadzą dwa wejścia – wejście główne od strony ul. Dworcowej oraz winda – jest to wejście odpowiednie dla osób niepełnosprawnych i starszych.
W budynku Urzędu znajduje się również Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – usytuowany na poziomie -1.
W Urzędzie możesz na przykład:
-
zameldować się,
-
wyrobić dowód osobisty,
-
zgłosić, gdy urodzi się dziecko,
-
zgłosić prowadzenie własnej firmy,
-
otrzymać akt zgonu oraz akt urodzenia lub małżeństwa,
-
wziąć ślub cywilny,
-
zapłacić podatki oraz inne opłaty (np. za odpady komunalne).
Czym zajmuje się Urząd?
-
organizuje wybory, na przykład na Prezydenta Polski,
-
wybory do Sejmu i Senatu,
-
wydaje dowody osobiste,
-
zajmuje się rolnictwem,
-
zajmuje się budżetem gminy,
-
ustala jakie będą podatki,
-
naprawia drogi gminne,
-
prowadzi spis ludności w gminie
-
dba o gminne zabytki i tereny rekreacyjne.
Kontakt z pracownikami urzędu
Zapraszamy do Urzędu od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy:
Poniedziałek 8.00-18.00
Od wtorku do piątku 7.00-15.00
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:
ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko;
-
przynieść pismo do Urzędu i zostawić je w biurze podawczym;
-
napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP;
-
skontaktować telefonicznie, pod numerem telefonu 61 427 01 25;
-
wysłać e-mail na adres: klecko@klecko.pl.
Osoby głuche i słabo słyszące po wcześniejszym umówieniu mogą skorzystać z tłumacza języka migowego.
Numery telefonów do wszystkich pracowników Urzędu dostępne są na stronie internetowej www.klecko.pl